piątek, 11 stycznia 2013

BABA - ceramiczna matrioszka do przechowywania

Bardzo lubię ceramiczne durnostoje (chociaż założyłam sobie blokadę na kupowanie pięknych, niepotrzebnych rzeczy, wciąż w obserwowanych na Allegro aukcjach mam liski i kotki z Ćmielowa). BABY mają w sobie coś więcej niż ładny wygląd - są funkcjonalne. Cukier, kosmetyki, klucze, przybory biurowe - pomieszczą to wszystko (ja, w panice przed biurkowym bałaganem, usadziłabym taką BABĘ na biurku, niech pilnuje długopisów).

Dobre skojarzenia, większa elegancja - twierdzą producenci, a ja się pod tym podpisuję. Cena - 119 zł - w normie. No i kilka wzorów do wyboru - od wyraźnie nawiązujących do matrioszkowej przeszłości (Luba, Vera i Lena są mi najbliższe), aż po totalnie pojechane chmurzaste, nocne i orientalne.

shwrm.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz