piątek, 25 stycznia 2013

Rzeczy niepospolite

Zwykle książki o designie (i kucharskie!) kupuję po to, żeby stały na półce. Internet jest zawsze pod ręką, a po opasłe tomisko nie mam kiedy sięgnąć (jakoś tak jest, że w moich oczach wypada tylko przeglądać je z namaszczeniem długimi godzinami). Może trochę dlatego, że mniej w nich treści, więcej - ilustracji? Tak czy siak, wpadłam na fejsie na zajawkę zupełnie nowej, polskiej rzeczy. Niepospolitej, bo z długimi i zapowiadającymi się profesjonalnie tekstami.

”Rzeczy niepospolite. Polscy projektanci XX wieku” pod red. Czesławy Frejlich
Teksty o 39 twórcach, 350 fotografii, tło ręki historyka designu Dawida Crowleya. Wydawca zachwala, że ”to pierwsze tak obszerne opracowanie o polskiej sztuce projektowania”, a ja nie mogę się już doczekać.
Jestem pod kreską, ale tej przyjemności nie zdołam sobie odmówić. 82 zł, papa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz